Pasta, spenat, chèvre och en jävla trötthet

TJA!
Ganska ospeciell dag...fint väder men fittigt kallt av någon anledning. Tippar på att luften är fuktig.
Var på Norras öppna hus, mest för att. Om man säger så här, allt norra kan verkar södra göra bättre. Så jag har inte ändrat mig. Men visst får det vara med på sökarlistan.
Har imorgon svenska nationella, UPPSATS! Jag kommer döden dö och är så osäker på texttyperna jag kommer bli tvungen att konstruera, men det ska väl gå det med. Jag menar jag är ju inte dålig på ämnet svenska så helt käpprätt åt helvete kan det inte gå.
Ska snart kila hem till emma å keka tårta med henne å erik! MUMS. fast jag måste sova tidigare än tidigt och risken att jag blir kvar där längre än tänkt är överhängande.
OH, intressefaktorn är nog lika med 0 av det jag skriver idag.
Vi hörs och WISH ME LUCK FFS.
HEJHEJ. / Hanna

Kommentarer
Postat av: Emma

"Ospeciell dag idag"... Tack :d

2011-02-10 @ 17:33:47
URL: http://emmawedeman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0