Sjunde februari tvåtusenelva

Har inget vettigt att skriva. Imorgon har jag nationella svenska-läs och sen en mattelektion. Har köpt en Vitamin focus bara för att va så gay och tro på att det ska hjälpa. Gör det antagligen inte sämre heller så jag och charlotte slog till. Sen diskuterade vi texterna en sista gång och drack kryddigt te med pepparkakor till.
Åt min första semla också. Mm <3
Och panikar över biljetterna till Where the action is. Och sett 9A som får mig att känna mig duktig på matte. HA-HA.
Hej./H

Kommentarer
Postat av: mikaela

åhåja!

Jag går sam-tema! gå det kan jag ju bara säga ! Jag sökte inte tema egentligen, hade ingen som helst uppfattning om vad det var. men jag kom in som tredje reserv, då min poäng var intagningspoängen. och då var det i temaklassen det fanns plats, var inte alls glad över det från början utan det kändes jättemobbat men gud vad jag aldrig skulle vilja byta!

Vi läser precis samma kurser som de andra sam-sam klasserna men gud vad vi gör det mer intressant och mycket bättre!

2011-02-07 @ 22:03:14
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/
Postat av: mikaela

jaha, nej va kul! Vilka då?

då kanske du såg mig ;) var där i princip hela tiden iaf. roligtroligt men man blir så trött, och extremt törstig då man pratar så mycket!

nej verkligen inte, man byter ju tema relativt ofta, det är bara ibland i slutet på ett tema man inte orkar höra något mer om något som har något med temat att göra mer ;)

Ja, det är ju samma linje, med samma kurser som sam-sam. Du läser obligatoriskt samhällskunska A,B,C , språk steg 3 och 4, psykologi A och Filosofi A sen kan du välja till ytterligare språk och psykologi B + Filosofi B i trean! :)

2011-02-07 @ 23:04:14
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0