Just great

Ett medelpass och ett datafodral(som nu visade sig vara för litet) senare sitter jag här, lyssnar på finaste Timo och ska tvätta håret för att sedan sticka ut på en promenad med olivia och felicia. Mys!
Nej, vi kom fram till att det blev för knappt med tid för mig så imorgon ska jag gosa med henne större delen av dagen <3
Ikväll ska jag gå på teater med min familj. Kultigt. Jorå. Glömt dock vad det är vi ska se.
Nu är jag nyduschad och sitter med håret invirat i en turban.
Vi hörs senare fina. Nu ska det göras te
Puss//HANNA
Okej blogg.se är sjukt lagg, jag kan varken använda genomstruket-funktionen eller skriva under skiljelinjer som den under. Ovärt är ordet

Kommentarer
Postat av: Carita

sv: Sluta. det är få saker som är lika bra som fina lockar på fina människor. kram carita.

2011-01-07 @ 18:42:46
URL: http://carita.devote.se
Postat av: Emma

sv: jepp kl. 04.00 inatt/imorse

Kramar till dig

2011-01-07 @ 20:22:00
URL: http://emmawedeman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0