Never been to Spain

Inattl skypade jag med niklas till klockan fyra. det var fett smart gjort av mig. för idag är jag pigg, kry och nyter! varför skulle jag inte vad det? Vid tolvsnåret åkte jag iallafall in till stan med johanna för att lämna tillbaka en grej och sedan sätta oss och dricka kaffe samt planera en grej. Vi var runt på kanske 5 oliak fik innan vi bestämde oss. vi provsatt tillochmed, kändes det inge bra gick vi vidare. det blev ett ställe i gamla stan till sist. När man går och lägger sig så tidigt som jag gjorde blir man väldigt allvarlig och stel. Man rör knappt på munnen. Eller? (vad talar tjejen om? confusing) hahaha. ahh, . men vi är fett strukturerade med vår plan.....vi är kind of lekledare på en grej. mer än så orkar jag inte förklara nu,, så nu, hemkommen och glad sitter jag här och lyssnar på låten i rubriken som e schöön.

B/W randomz vår 10
Ikväll blir de middaag med emma, erik och rasmus på café 60 där även Lisa ska jobba ikväll! så jävla nirrr.. men innan dess ska jag nog ta mig en lur. Och en kaffe till kanske? Hahaha.
Vi hörs smurfar.
adioz
Hannaa

Kommentarer
Postat av: Emma

Bara älskar 3:e sista bilden. underbar. som du.

2011-01-16 @ 03:06:55
URL: http://emmawedeman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0