The day with the dotts

Idag har jag gjort sånt där nödvändigt som att städa sitt rum så ordentligt att det inte behövs på 100 år typ och varit med emma och kekat tortellini och tagit lite för fula bilder med baoutastora hörlurar och snabba läsglasögon. Snyrre. Ikväll kommer det en massa folk hit för att fira min fartiga pappa som fyllde jämt i veckan, det kommer bli mumsig mat och jag ska för första gången på länge vara gäst i mitt egna hem. Vanligtvis är jag serveringspersonal :(
Imorgon ska jag på en secondhansrunda....................det blir kanonkult för min garderob är definitionen av ospännande atm. Vi höres alla pottsorkar och smurfar!
TREVLIG LORDAGSKVALL ALLA FINA!
PUSS!
//HANNA

Kommentarer
Postat av: Amanda

ååh! trevligt värre! <3 hade egentligen inte så mycket att säga, men det är väl alltid kul att få lite komemntarer! pussar från din mands

2011-01-22 @ 20:45:40
Postat av: hanna

men åh tack mandz!! <3 helt rätt. puss

2011-01-23 @ 02:21:59
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0