Dans les alpes

så mycket roligare bilder än såhär kan jag nog inte bjuda på tyvärr, kameran fick knappt va med i Italien. Lite synd eftersom jag hade mångamånga lägen och fina måltider och sånt som hade vart kul i kameran. Men nej, det får stanna i minnet istället. på första bilden ser jag ut som en sann mupp, man gör lätt det på självtagna bilder med enorma glasögon. fint ändå. värd vecka!
Ikväll var jag på promenad och drack te med julia, rätt chill sådär. Inga konstigheter, nu är jag hungrig och borde sova. Imorgon får jag träffa min emma igen som inte går att få nog av, i synnerlighet efter ett långt glapp. Planerna är foto. Vi får väl se.....Men det behövs.
PUSS
//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0