Hanna är mitt namn, jag fnittrar ibland

Sitter och kollar på sportnytt i soffan med god mat i magen. Snart ska jag ta tag i disken, jo det är som en norm mellan mig och min bror, antingen lagar man maten eller så diskar man. Idag var det min tur att diska. Happ, Är inte så ledsen över det faktiskt...Jag har bilder jag vill visa men det får bli senare det! Ikväll är det nya avsnitt av hipp hipp också. Hoppas det inte blir något antiklimax..men nej. Grymt är det oavsett! Och om en stund ska jag träffa johanna så nu måste jag fixa lite saker...men erkänn att jag e grym på att uppdatera just nu? Fast ni ä halvdåliga på att kommentera kan jag säga.
ful chey i soffan. deg. sportnytt är nu stjärnorna på slottet. dom leker fett deep
HEJDÅ
//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0