Och jag ska skriva en sommarvisa med sol och blomdoft i melodin

Har ett kraftigt sug efter wallander och beck. Morden i midsomer funkar det med, men wallander skall det helst va.
Sommaren rullar på och den är så fenemenal att bloggfan inte får va med. Nutte kan man tänka eller rätt prioriterat som jag. Imorgon blir det seglats och jag njuter vareviga dag av friheten. Massa nyupptäckter på olika vis och nya sätt att värdesätta omgivningen i form av människor, ting och handlingar.
-
Nu är det tid att fylla magen med något, packa upp och börja lägga fram för nästa äventyr. Innan det är tid för suss blir det nog ett avsnitt eller två peter griffin, min tredje pappa - efter värdsfamiljpappan i england och min riktiga förstås.
-
Förväntar mig inga läsare, kommentarer eller uppåtböjningar i statistiken såsom jag sköter det här stället. Kul vore dock om ni som tittar in då och då inte gav upp intresset trots min torftiga uppdatering såhär sommartid. För bloggar jag inte nu, ja då gör jag det senare. Tvivla aldrig på nedläggning, tappad glöd från bloggens bakrum and you name it (oj vad hon leker tvåspråkig och mixar språken) för jag är här. Hela tiden, bara någonannanstans.
-
Pussar
HANNA

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Eyy berätta var du kom in!

2011-07-08 @ 21:03:02
Postat av: Anonym

Sitter i bilen så får skriva ett spännande svar sen men - först grattis såklart även fast jag måste heja för södra! Vill du hellre vrg och Är intresserad av reservplatser? Annars är spelet icke förlorat!

Fortsättning följer - at hume :)

2011-07-24 @ 16:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0