Man måste dö några gånger innan man kan leva

Jag vet att det borde vara nu man bloggar, då man egentligen har tid. Men i verkligheten är det ju inte så. Nejnej, jag passar istället på att göra saker som att få min rygg tomatröd och äta kopiösa mängder mat på picknickfiltar.
Hoppas ni har en bra långhelg, för det har jag. Och sen så har jag kärat ner mig i tio sekunder. Tio örgasmiska sekunder av håkan, 2:36-2:46. mmhmhmhm bästbästbäst <33
Jag är alfapetsugen, ska hitta någon att spela med
Pussar på er.
Hanna

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv;

nejrå :d för höga förväntningar kan man ej ha! jag var sjukt taggad men det var ändå 10x bättre än vad jag kunde tänka mig! hela gymnaisegrejjen i sig med :)

åh ja, tema är riktigt fancypancy alltså! satsasatsa! roliga nollnings/tackfester. + coola treor! (Y)



joo men precis! det kommer bli stört kul! är riktigt irriterad bara att jag inte fyller år förän precis när skolan börjat igen haha! så sommaren missar man, men ska ju utomlands så där är det lugnt och sen kommer skolan börja och efter tre veckor så leker livet.



haha :D jo men nu under sommarhalvåret så är det ju så himla mycket uteserveringar, så det är bara att sätta sig och låta någon med leg köpa, de brukar inte bry sig. sen får man lära sig vilka ställen som inte leggar också! sen är det rätt lugnt. på vintern handlar det mer om att hitta ställen där de inte leggar i dörren, tillexempel viking vid mariatorget gör inte det så där kom vi in iaf tillsammans med en del 18 med. i värsta fall får man dela på en öl för att det inte ska se misstänkt ut att en person kommer och köper 2 st! men man lär sig. det funkar ibland, men det gäller att bestämma sig för om man tycker att det är värt att testa!

åh tack så mycket! dessa är tagna med min gamla canon eos 400d med ett 50 mm f1,8 till och jaa, en del redigerade är dem :)



förlåt för ett fett rörigt svar, mycket mellanslag och symboler och parenteser känns det som men det ska nog gå bra att tyda iallafall!

2011-06-04 @ 02:49:22
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Isåfall måste du lyssna på det bästa albumet. Jag dör där imitten av "vi två 17 år", kan nästan höra mig själv vara med i publiken och sjunga AAOOAAAOO. Ah, det är någonting med publiksång.



Din dag lät föresten som den perfekta, är så avundjuk att jag tuppar av. Har inte fått se solen på flera dagar. Jag är blek och vill hellre vara röd/rosa/brun som jag alltid är då det precis blivit sommar.

2011-06-05 @ 21:52:28
URL: http://almostsevendaysaweek.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Glömde länka albumet ja:

http://open.spotify.com/track/5tjR60AL5E4RApIjtX8JVk

Det kanske inte fungerar att länka på en kommentar?

Isåfall, albumet heter "way out west 2010"

2011-06-05 @ 21:53:56
URL: http://almostsevendaysaweek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0