Hunddagis

HEJHOPP I BLÅBÄRSSKOGEN!
sjuk dag på flera sätt. Men bra med tanke på det. Och ovanligt kort skolmåndag.
har hunnit med allt och lite till nästan. å ramlat i en kall djup vattenpöl. det räckte ungefär för att jag skulle vilja gå ut och ta bort all brommas is/snö ensam med en skyffel bara för att inte halka mer.
I lördags hade jag och min hund balklänningsletande på nätet, det var ganska  jättekul för det fanns så många ehm,,,originella varianter av en klänning. Och som jag tjatar om lite hela tiden: Min klass är bezzt och gör en glad tillochmed när man inte är i skolan. That rule.
NÄNI nu ska jag vara lite flitig innan drömmarna slukar mig.
Puzzen
//HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0