It's such a shame I'm wasting all my talent writing songs to you

Sitter och dricker ett sjukt gott chaite man fick av resebyrån vi åkte med till Kina som typ reklam.  Har nyss ätit upp en fin apelsin också. Det känns typ..juligt. Men det känns fett rätt för det här vädret är ju inget att ha.  Usch och fy.
Lyssa. Helst med hörlurar. Värd låt.
Nu ska jag mysa ner mig i fårfåtöljen med biolgoboken. Om mindre än en vecka är det ju nationella. LESKIGT. Men nej. Hey ho let's go!
Och hörrni, jag har inte glömt. I helgen kommer ett kina-inlägg. Håll ut. (vet att ni inte ens kände till något om lovorden)
tyckte den att här som många bilder på weheartit verkligen satt mitt i prick.
bilden får tala för sig själv.
Hörs senare bönor.
//HANNA

Kommentarer
Postat av: sara

true true

2011-03-16 @ 19:43:16
URL: http://moncabinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0