LOST

Hemma. men fortfarande borta, vad klockan är har min kropp ingen aning om. Jag är ofräsch som fan så ska hoppa in i duschen och gå på en vanlig toalett som jag knappt gjort den senaste tiden. Efter ett tag känns det här med hål i golvet rätt överskattat.
Sverige är fult är inte alls så vårigt som jag hoppats på. Men vafan. Min vecka har varit bäst på nästan alla tänkbara vis, så man ska inte klaga. Har 1846 bilder att rensa och redigera. Så länge får ni nöja er med den här.
Stod och lyssnade på låten på ett tak i centrala Peking med en varm sol i ansiktet. Det var fett.
Tack för att ni inte ger upp min blogg när jag reser iväg utan att tala om det och inte uppdaterar på en veckas tid. Ni är fina ni. Och ett rejält kina-inlägg är ni värda. Minst.
Hej så länge!
//////HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0