ï×☺►☺☺☻

Har haft mysigaste och godaste släktmiddagen och fått zupernajziga presenter, och jag älskar mina kusiner mer för varje gång jag ser de typ. Okej slut på ödslandet av positiva adjektiv. Kommer strax somna sittandes så väljer att säga adjö till denna otursdag(höhö skrockkkkit) och istället tagga inför tårtkalas imorgon!!! WOHO WOOOPA!!!
Kultkult, grattis också till hanna som blev sexton barre idag(igår nu), lite när vi ändå är i kalassvängen.
PUSS OCH GODNATT, jag har gymnasiefnatt.
//HANNA

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha tjenixen. ja men det var ju det (: men fett! oj kom av mig mitt i kommentaren, så här kommer fortsättningen 1 timma senare.

åh, tack så myckket! blev faktiskt sjukt nöjd med dessa om man får säga så. analogt är så fint <3 mina analoga kostade 200 kr, köpte den på loppiiz :)

2011-05-14 @ 20:23:18
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/
Postat av: hanna

tack i efterskott! nu blev jag gladzor! och GRATTIS SJÄLV!!! HOPPAS DU HAR HAFT VÄRLDENS BÄSTA DAG! PUSSILUSS

2011-05-15 @ 21:35:40
URL: http://buffalo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0