Kära nia

Sitter och lyssnar på filmmusiken till mission impossible fråga inte varför. känns bara fett. Idag hade jag mitt sista prov i grundskolan, det var en bra känsla.
Balen igår var bäst och att åka Limosin måste varit bland det roligaste jag någonsin gjort! Nån gång när jag blir rik och känner mig deppig ska jag beställa en limo, ta med de bästa personerna, bästa musiken å bara köra. Hahhah patetiskt men så jävla najs. Lyckoruset är extremt.
Något fler borde prova är att vara jobbig mot folk som är bakis, ett riktigt nöje, lovar!! hihhihi
Efter skolan låg jag på studsmattan och titta upp i himlen, sov, lyssna på musik å typ tittade å tänkte på fåglar högt uppe, zå harmoniskt <33. Mycket bra grej. Sen så premiärade vi att äta middag på verandan ikväll mucho bra. Sen har jag tittat fett mycjet nyheter, för det är tydligen det jag vill göra när jag inte har plugg. Åh kungen säger jag bara,, vilken klyftig grabb!!! nja, nu ska jag väcka liv i min bästis-skypevän och sen sova. Imorgon är det idrottsdag och jag är så jäkla taggad!!! About that,, 1500 m blir en pärs.
PUss hej leverpastej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0