Bäst att vara på den säkra sidan tron, att gardera sig, att inte bränna broar

Sitter och äter en banan och dricker ur den stora tekoppen jag inhandlade häromdagen. Igår kväll efter skolan var jag först barnvakt och såg på magnus brasse och eva (<3), åt popcorn, såg på idol, lekte kurragömma samtidigt som jag trodde att jag skulle svimma. Trots att jag mådde jättekonstigt drog jag in mot staden och mötte fina henrik och moa. Efter att gått runt i en cirkel från fridhemsplan till rådhuset och tillbaka hahahhaha så beslöt vi oss för att ett nattfik fick bli vårt mål. På 60 satt vi tills de nästan stängde med varsin stor tekopp och babblade. Jag drack bästa smaken, blåbär. Tiden gick så fort och plötsligt var det hög tid att dra sig hemåt. Mycket fin kväll.
-
Idag är det dags att sätta i nya örhängen i mina hål, vi får se hur det går...Annars är träna nåt jag borde. Och tala inte ens om historian som lurar bakom hörnet.
Ha en magnifik lördag nu! En vecka till höstlovet!!!
Denna helg kommer det komma mer.
PUSS/H

Kommentarer
Postat av: mikaela

skulle egentligen komma på ett straff om du inte svarat innan ifredags, men känner att jag har lite dålig fantasti för tillfället. så du slipper undan

2011-10-23 @ 20:39:46
URL: http://yearsomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0