Fan

Efter imorgon är jag fri typ. Kommer antagligen inte ha blogglust då det med stor sannolikhet kommer gå käpprätt åt helvete. Imorgon ska jag ha mitt livs kanske svåraste prov hittills, snälla håll tummarna för mig för naturgeografi är verkligen inte min grej. Jag känner dock att min skola är proppad med fina vänner och människor man kan vända sig till när tårarna lurar nere i kinderna så det ska väl gå det här med.
Förlåt för damp, men jag hatar att inte göra mitt bästa i seriösa sammanhang och det är just vad jag håller på med nu. På nåt sätt känner jag att det får gå åt skogen. Vill inte bli något där du ska ha toppbetyg ändå men vafan, instikten på en högpresterande skola säger automatiskt betygen är allt.

Kommentarer
Postat av: mikaela

tell me about it.

i ettan hade vi ett sammansatt prov i samhällskunskap, geografi och historia ......... det var nog det sjukaste jag har pluggat till i hela mitt liv. men ofta blir det ändå helt ok i slutändan! kom ihåg det.

2011-10-19 @ 23:05:34
URL: http://yearsomylife.blogg.se/
Postat av: Johanna

<3<3<3<3

2011-10-20 @ 18:40:37
URL: http://worldspin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0