En liten lista.

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Överlag nej. Vid viktiga tillfällen. När jag numera går skola i stan är jag alltid i tid. Jag är annars en riktig tidsomptimist. Däremot hatar jag själv att få vänta. hehhee

HAR DU BRA KONDITION:
Har haft bättre, har haft sämre. Bra är väl kanske att ta i.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

Några minuter sen med webben<3

HUR KÄNNER DU DIG NU:

Belåten, trött. Innerst inne lite stressad kanske.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:

Hmmm svårt. Har många olika. Men troligen blått, grått och svart. 

BLIR DU BRA PÅ KORT:

Varierar helt, i de flesta fallen nej. 

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Trettonde september, bägaren rann över och jag var trött. mycket oklar anledning, skönt var det i alla fall. Jag gråter inte ofta alls (tyvärr)

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Absolut inte.

här dog vi lite, åtminstone jag. Innan jag dör måste jag delta i en sånhär drömscen (IRL alltså, inte på film xD)

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja mycket, var med några utav dom jag gillar allra mest och såg på A cinderella story, pratapratapratade och bara log, njöt av varandras sällskap. Känner mig så ofantligt trygg med det gänget <3


DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Te.


mammas musselsoppa
KAN DU LAGA MAT:
Ja det skulle jag nog säga, om jag får tid och koncentrerar mig. Jag tycker verkligen att det är kul och är det något min mamma är bra på så är det på allt som går under rubriken Äta. Mycket bra förebild där.

åt just upp resterande godis från igår, sega ormar <33 (ej råttor!)
ÄR DU NYTTIG:
Jag är nyttig såvida att jag inte har några nikotinvanor och tränar en hel del regelbundet. Däremot tänker jag aldrig på vad jag matar min kropp med men allt som är gott får va med och leka i magen.

ÄR DU BLYG:

Verkligen inte. Men jag är lika mycket människa som de flesta andra och tar inte stor plats bland människor jag inte känner. Pratar gör jag gärna, med folk jag känner liksom inte känner. 

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Tio över elva typ.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Hmm,, minns inte, troligen Mario kart double dash (till gamecube <3)

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Har faktiskt aldrig testat var min gräns går helt men det kan nog bero på att jag klarar mig ganska långt (tror lilla erfarna jag, ehh)

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Nej inte än iallafall.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
You bet.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Dessvärre inte. Men då blir det mer plats åt mig ^^

JAG SOVER:

Alldeles för lite, trots att det är bland det bästa som finns. Jag sover tungt och har svårt att vakna.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Svamlande, mumlande bekräftade jag att det var dags att gå upp fast jag egentligen inte var vaken, till min pappa.

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej fast jag gick och längtade hela förra hösten/vintern. Var dock på WSJ 2011, d.v.s World Scout Jamboree där det spelades en del riktigt bra konserter som med Europe, Hoffmaestro och Katy Ryan. Nästa år blir det garanterat. 

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Beror på orsak. Oftast vänner eller så ringer jag inte alls.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Gå och lägga mig och en planeringsrådgivare.

VAD SA DU SENAST?
"Så vi kom ju typ delad tvåa du och jag" till min bror

först på tur står dessa och sedan
typ
HAR DU SNYGGA SKOR:
Nja, en del men för det mesta inte. Älskar skor, men det är dyrt och jag är fattig.

HAR DU KÖRKORT:
Nej, men för att ge svaret lite färg kan jag berätta att jag har förarintyg till segelbåt även om det inte är något som än krävs av sjöfartsverket.

ÄR DU ENSAM NU:
Nej toute la famille är hemma. Sen måste ju bara min dator räknas som en vän xD


VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Den tar ju liksom slut imorgon kan man ju säga. Och då hoppas jag på att få saker gjorda för det behöver jag, annars nästa vecka kommer det bli mys att få va med alla jag gillar i min skola och att fortsätta med färglära på bild och formen.
bild från senaste lektionen, tagen av min klasskamrat johanna.
Tackar dig för insperation och lista.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej igen! Ja, skorna kommer från Din Sko och kostar 400 kronor. De är superfina och ett av mina bästa köp. Puss

2011-10-02 @ 10:43:50
URL: http://benjaminochjag.blogg.se/
Postat av: mikaela

ojojojoj nu ska man svara på mycket alltså! herregud!



SVAR!



1. hahah har vi? oj dåligt minne. men jaa, lilla lilla bromma!

2. yes, har 2 mockajackor redan så :) myrorna rådmansgatan - min absoluta favorit. är alltid där. haha!

3. jaaaaaa men verkligen! hittar alltid 1000 saker som är roligare än att just gå och lägga sig, att sova älskar jag men att gå å lägga mig nej. jaa, asså jag behöver inte 8 timmars sömn för att vara pigg. verkligen inte. 6 räcker heeelt!

4. hahah nej älskar skor med <3 men jag köper bara second hand skor, haha så klarar mig :) problemet är bara att de lätt går sönder sen! men köper i 90 % av alla fall bara second hand. jackor, skor, byxor, tröjor, tjocktröjor, smycken. haha! BUDGET!

hahah nejjjjj de är faktiskt inte riktigt så! har lite sandaler i svart, sen ett par lågskor som lågskor, lite olika boots/stövlar.. hehe. får ta ett bättre kort ;)

5. haha jaaaaa asså den är helt fantastisk <3<3 vi som har det tillsammans blir helt lyckliga när det är torsdag. nej den heter keramik och vi får prova alla olika sätt det finns att göra koppar och keramik föremål med, nu i början testar vi bara en massa, kavling, tumning, rullning och gör olika föremål som vi får glasera i jättefina färger och sen bränna dem i ugn och ta hem. sen kommer vi dreja och sånt där! och hålla på med glas. ASKUL

6. haha jaa misstänkte det, de gick ju på äppelviken :) hon alexandra träffade jag faktiskt för första gången då i fredags. freddis kompis!



hahahaha, kul att kunna underhålla. men för tillfället är det nog en oone time thing. hahahahahah , för att jag inte dricker kaffe? Xd

nej asså jag har bara verkligen inte tyckt att det vart gott. helt enkelt. men nu så tvingar jag mig själv och det går mycketmycket bättre med tiden



SÅDÄR!!

2011-10-02 @ 20:30:41
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag har verkligen inga tips på hur man läser snabbare (eller snabbt). Typ att läsa mycket tror jag. Så blir man snabbare med tiden. Kul att du också gillar konst! Det är roligt med människor som har samma intressen som en själv.



Kram på dig!

2011-10-03 @ 16:45:05
URL: http://elinmauno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0