Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer, längtar efter något som kan rädda mig

Lyckas ofta droga ner mig i en låt lagom till helgen och nu är det bara den här som strömmar ut ur högtalarna, ipoden. Tyvärr riskerar sådana här insnöingar resultera i sönderspelhet. Men den dagen den sorgen. Jag är trött, glad och fett sugen på musslor, för det står nämligen på denna fredags meny.
Den här veckan har gått rasande fort och det var inte förrens idag det slog mig att det är höstlov om tre veckor. Så jevla fett.
Puss babes
/H

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha den låten sjunger vi på kören! kult

2011-10-08 @ 15:51:24
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0