Åh gud det gör så ont att nåt så nära kan va så långt bort.

Vet inte vad som hände riktigt, alldeles nyss bröt jag bara ihop när jag prata lite med mina föräldrar. Har aldrig riktigt förstått hur man bara kan börja gråta utan att hålla tillbaka, för någon slags spärr finns ju iallafall till en början. Men nej, är väl trött eller så ble det bara för mycket helt enkelt. Jag som aldrig gråter. Men fyfan vad skönt det är nu efteråt liksom. Ren innombords på nåt vis. Nu ska jag sova och taggar bild imorgon halva dan efter det fika med finaste mentorsgruppen <33.
Kan upplysa om att jag är rätt kåt på dehär och har väl varit det i ett år nu. att de blir mina så fort plånboken säger att det är ok.
Vill annars ha mest allting, kläder, skor, smycken, saker, klocka. bara ha råd helt enkelt.
Nej ni klockan säger sova. Pusspusspuss
//HANNA

Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

åh, det är bra att få ur sig känslor. Man blir ju så lättad efteråt!! Hoppas du mår bra idag, kram!

2011-09-14 @ 12:00:08
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0