Gummisuddsgrön

Jag i min gummisuddsgröna tröja som philippa så fint kallade den idag+fin höstträdgård. Är egentligen inte så glad men av någon anledning blir jag inte depp heller, är det kanske för att jag vet att det inte är lönt, när mörkret ändå kommer äta upp en om ett par veckor eller för att vår frys är full med mammas världsbästa bullar som hon bakade i söndags (doften då <33) för att jag fått massa nya kläder efter mammas garderobrens(tröjan ovan är en utav många nya mysisar), för att jag under eftermiddagen gått runt och lyssnat på Tina Nordstöms sommarprogram och känt hur hela jag ler eller bara för att sommaren åldras så fruktansvärt vackert.
.
Mitt spotify är slut och fattar inte när tiden kommer tillbaka, jag tar det alldeles för lugnt i skolan och jag borde träna mer. Men men, nu ska jag koka pasta åt mig och min bror och sen läsa en massa engelska för läxorna har jag såklart inte gjort regelbundet. WEHO.
P/H

Kommentarer
Postat av: Elin

Gummisnoddsgrön är en fin färg isåfall!

2011-09-29 @ 10:45:51
URL: http://elinmauno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0