TORSDAG

Haft en mycket bra dag som började med en trött morgon och en förgylld tunneblaneresa med mina kära kaffemugg i ena handen och kent som jag inte lyssnat på på himla länge (sjukt vad ens morgon blir mysigare med lite kaffe(vilket gör att dagen början bättre, åh vad jag ser reslutat)). Har haft ångest inför den här dagen för att den lite brukar sänka ens jsälvförtroende sakta och successivt genom att inte förstå ett jota. (Dagen består av två långa lektioner varav båda är på engelska. Det är historia och geografi, låter enkelt kanske, men nä) I vilket fall, så knäckte jag på nåt vis bara koden idag för hur jag ska koncentrera mig och förstå och hängde med och ställde frågor som om det varit på svenska(iallafall nästan, eh) det känns bara helt wunderbar. Som pricken över i lyckades mina fina parallellklasskamrater johan och klara byta till min geografiklass så det va jettefest! Och sen så har jag det ju bara allmänt jättebra, åtminstone känns det så nu, idag. Min skola, människorna där, min familj o.s.v
Känns bara brabrabra helt enkelt. Tillochmed allt plugg gör mig lite glad, för att casha in points på franskastugan och få läxor gjorda måste ju få vem som helst att le.
-
Ja innan jag avslutar detta lite random inlägg måste jag gratulera min "bloggvän" Mickaela som idag fyller 18 år!!! även om vi aldrig setts känner jag henne på nåt vis och hon är även en av mina flitigaste kommenterare, hahaha tack <3 Hoppas du får bästa dagen som jag vet att du längtat efter så mucho. (höhö)
så här ser hon ut, bild tagen från hennes sweeta blogg
Nu ska jag göra matte och fortsätta sjunga med i Walkin' on sunshine, bästaa.
Här får ni lite bildz från senaste tiden
samlat ihop lite bilder att sätta upp när jag kommer på någon bra plast, goatti, plugg och random. ja saker man fotar när man har tråkigt. och ja, min hand ser jättedöd ut.
HEJHEJHEJPUSSPUSS!
//HANNA

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha! Åh - TACKKK! jag hade en helt fantastisk dag!! Så himla fin!

2011-09-16 @ 13:46:41
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0