Shake it out

Ligger i min säng och äter detta. eller det är i magen nu iförsig, hihi. Hade inspark igår och det var kul men roligast hade jag innan med en del av alla mysisar på min skola. Temat var pirat och jag gick all in, mycket nöjd, har dock ingen bild. Lite synd... Idag har jag varit lite död men dagen gick fortare och smärtfriare än vad jag trodde, mys.
Har inga direkta planer och det är verkligen så skönt för är det har jag typ längtat efter hela veckan, att kunna läsa bloggar utan tidspress, läsa en vanlig bok som inte är till skolan, slötitta på tv bara för att o.s.v utan att känna att man borde göra läxberget brevid sig mindre. Givetvis borde jag plugga en hel del i helgen men det är inte samma sak. Det enda jag vet nu är att jag ska murra in mig i bloggar och annat givande.
Rubriken är så jävla bra, lyssna här. Blev intoducerad av min fina klasskompis Fredrik, han har förövrigt väldigt najs musiksmak.
Ha en underbar fredag.
PUSS/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0