:d

Lyssnar på bästa adele, someone like you är lite tillfällets låt och min fredagsångest(ja, har ni hört nåt så knäppt) har just gått över till jätteflum och känner mig såhär: ^^ XD :P :d, den sista slickar näsan. hahahha asså åh, fredag. KUlt. blogar bättre sen. snart när flickebarnet jag väntar på är färdig ska vi bege kosan mot emilia för lite spelkväll, taaggad till 1000. sitter och skrattar så det känns i magmusklerna. fråga mig inte åt vad.


hihhihihi
PUzszss ha en fetfin fredagskväll!!
//H

Kommentarer
Postat av: johanna

adele adele älskar!!!!

2011-10-01 @ 10:26:12
URL: http://worldspin.blogg.se/
Postat av: mikaela

kom och tänka på det när jag jobbade imorse, visst känner du alice velander och tessie brooling? jag och alice har nämligen samma grupp som vi är tränare för :) känt varandra ett rätt bra tag via konståkningen, brukade åka till äppelviksskolan och bli upphämtad av alice mamma och så åkte vi och även sanna till zinken tillsammans! va länge sen!! hah! gillar att världen är liten.

2011-10-01 @ 16:48:12
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0