Sonntag

Idag har jag ätit leverpastejsaltgurkedansktrågbrödsmackor till frukost, skypat med adam borta från down under, gått promenad å druckit te med Johanna (som jag inte träffat på såå länge!!!), kollat klart Äkta människor(alltid så sorgligt när man kollar ikapp en serie, å den tar slut, visserligen sista avsnittet ikväll, men det är då man kommit in i densom bäst), pluggat alldeles för lite, skypat lite med saris å sen allt annat sånt man gör på söndagar. Nu doftar det en blandning av orientaliskt och kardemummakaka från köket och jag är så hungrig att jag inte vet vad som är upp och vad som är ner. Okej jo, men hungrig är jag!!! Och nu vet jag att min namn snart kommer ropas så, tack och hej!!

Kommentarer
Postat av: mikaela

åh kardemummakaka är så otroligt gott!



och ja!! otroooligt med pepp

2012-03-18 @ 21:42:20
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0