Bakom spegeln kan jag se att du ler

Hej på er som nu läser denna lilla smörja, jag ägnar just nu mitt liv åt fysikens värld som intresserar mig oerhört lite. Men även det ska göras, man kan ju lyssna på bra musik samtidigt, då blir det ju kuligare.

Idag klippte jag mig efter skolan, det blev kort. Men det var bra för det behövde liv.
Jag köpte också en ring på hm i motiv av en döskalle. Är ingen riktig döskalletjej men tyckte att den var snygg trots den maskulina betoingen särskilt eftersom den var från Man's collection. Ja, bild kommer naturligtvis upp någon gång in tha future.


Bild från försommaren knappt ett år sen, där kan man snacka speglar!
Nu ska jag gå och fördjupa mig ytterligare in i alla konkava speglar. Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0