Curly Sue

Ingen favoritlåt men tyckte den kunde beskriva lite av dagen..

Ja hejsan på er, just nu länner jag mig helt matt men jag ska åka å dansa alldeles strax. vi får se hur det går, igår var det kanonkul hoppas det går lika bra idag.
Skön vecka den här veckan, slutar ett eller tidigare varje dag pga utvecklingssamtalen så det blir mycket fritid den här veckan. Sköönt!

Idag på eftermiddagen var jag med fina Hanna , vi gjorde pannkakor, chattade med roliga random gauys på facebook och pluggade.
Mitt hår har vart helt krull idag som en del andra dagar. Där av rubriken.. Börjar faktiskt gilla mitt naturliga hår mer och mer. Det är jätteskönt. Mina fina vänner är duktiga på att hjälpa mig att gilla det, hahaa :D

Nej, nu ska jag packa ihop lite saker å kasta ett öga på tyskan. Tjingeling.




Här var lite bilder på hannis pannis för nästan exakt ett år sen! Skildnad... hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0