Isola

Hej på er snusmumrikar!
Idag var det volleybolltunering i skolan halva dagen. Det var otroligt roligt och man fick lyckorus av att vinna matcherna. Vi hade en extremt bra laganda och vann 3/4 matcher. Därmed kom vi på placering 3 av 7. Vi är helt klart nöjda! Eftersom det laget vi torksa mot var det som vann. Något som inte var lika kul var att milis gjorde illa sitt knä på uppvärmingen innan vår match så illa att hon var tvungen att åka in till karolinska och undersöka. Det verkar gått ganska illa tyvärr, jag tycker så synd om dig ska du veta emilia baby <3.

Nu sitter jag här och lyssnar på älsklings-kent. Jag vet, många hatar dom, andra älskar dom och andra tycker kanske inget alls. Jag tyckte länge att dom inte var bra alls till typ november 09. I skivspelaren ligger skivan Isola å spelar för fullt. Och nej, det är inte deppiga eller emotexter. De är så sjukt bra och glada en del av dom. Åhhh, man får typ örgasm :D.

Isola.. åh den dagen ni inser att de faktsikt är bra kommer ni aldrig kunna sluta lyssna.

Av någon anledning har jag typ inget plugg, känns helt fel. En av orsakerna kan nog vara att vi har temadag imorgon. Naajs! Men till typ onsdag å torsdag. Juste fan, franska och engelska. Mutta,,, haha nej så ska man inte säga. Då får jag väl inviga cykeln för i år och hämta upp dom!

PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0