Med ett sting av vår

Hallojsan, dålig start på ett inlägg, men vafan det är ju det svåraste tycker jag. Never mind. 
Idag har det vart jättefint väder och på dagarna är det ju runt +5 grader helt otroligt, På gatorna ligger stora pölar. Det gillar jag verkligen, våren kan känna sig så välkommen. Värst vad man ska tjata om våren nudå. Är inte särskilt konstigt egentligen. ja, ni vet skälen.

Vanlig onsdag, vart glad och sprallig trots typ två prov, franska samt fysik. Kändes rätt stabilt använde egna erfarenheter på franska läs. Handlade om boule, klassisk trädgårdssysselsättning på sommarn. 

Mår allmänt bra och har hittat en riktig godbit att spana på de sista månaderna tills sommarlovet tagit plats. Garrr, om han bara visste. Hahah, jag är hopplös. Men nej, jag kan behärska mig och jag är egentligen väldigt trött på det motsatta könet om jag ska vara ärlig. Ja, många vet nog varför.

Helgplanerna ser roliga ut, nä gud vad det babblas. Här får ni lite fräscha bilder istället! 



Där var lite bilder från Isarel, tagna i julas. Hade inte så mycket hit att göra men vafan. Roligare än inga bilder! och jag är lite för lat för att hunnit lägga över bilder från kameran från sportlov samt dags  outfit m.m. Med andra ord är jag dålig på att visa det jag skriver om på bild. Haha.

Godnatt folket, ha en fortsatt bra vecka!


Kommentarer
Postat av: Annie

Gud vad fina bilder sötis!! <3

2010-03-13 @ 17:44:17
URL: http://anniewesterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0