Saturday night fever

Nej någon feber har jag gudskelov inte. Men en nybäddad säng med nya spröda lakan som doftar nytvättat. Jag kan nästan inte komma på nåt mer tryggt än det. Man sover så jädrans bra också. Åh, så skönt det ska bli.

Jag har idag gjort lite allt mjligt. Jag berättar mer imorgon, men innan det är förrsent måste jag berätta om mina olika inköp.

En mörkgrå kjol med fickor å bred resår från american apparel. Planerat köp, känner mig duktig.

Även där ett planerat köp, väldigt snygg och stlren cardiga från Mango och collectionen Siut. Like a lot.

Och sen så fyndade jag också en fin svart halsduk ganska tjock, stickad från Lindex för bara en tjuga. låter simpelt men gud vad den har kommit på sin plats i min garderob. Den kommer göra större nytta än någon annan halsduk/sjal!

Hög tid att sova. Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0