Jag minns bara allt det bra allt som var du och jag men aldrig, aldrig kommer allt tillbaks

Bra saker just nu:
-Läsa i allmänhet: Tidningar, böcker, magazin och bloggar
-Att man inte är totalt vinterblek längre
-Att man kan slippa jacka och jeans till skolan, iallafall om man är lite okänslig mot kyla
-Mina barnvaktsbarn
-Veronica Maggios nya platta
-När mamma kommer hem med hud och duschkräm i en stor necessär som hon fått på möte men inte vill ha själv
-Att känna endorfiner
-Sitta på emmas balkong precis under karlavagnen äta kladdkaka och dricka cola med henne och hennes erik
-Att jag faktiskt hittat och köpt min balklänning
-Att det är grönt ute och om några veckor kommer det vara hur lummigt som helst
-Picknicka
-Människor man inte känner som ler mot en ändå
-När emma kommer med nybakta vaniljbullar och faktiskt får mig att fatta lite elektrokemi
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Tessie

kan du inte visa balklänningen? :)

2011-04-30 @ 16:45:58
Postat av: hanna

jag ska suga på karamellen, ni kanske kan få en smygtitt..

2011-04-30 @ 16:47:21
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0