Happy V

Alla hjärtans dag imorgon. Så gosigt. Hade varit som pricken över i:t om man hade en sån där ni vet. Men bara som pricken, inte helheten alls. För det är ju för geléhjärtat man får i klassrummet man längtar till alla hjärtans dag. Okej längtar är väl att ta i, men ni förstår. Det är det som är höjdpunkten. Som klapparna på julafton. Det där om man hade någon att dela det med är mest en bonus som gör godishjärtat ännu bättre. För vad kan slå lite hjärtformat socker?
Men ja nu trasslar det sig när jag ska vara sarkastisk och ser i kors av trötthet. Slutsats: Imorgon är det alla geléhjärtans dag och jag ska pussa på min grafräknare alternativt franskabok.
har min rödaste tröja på mig för att komma in i rätt stämning. Okej nu verkar det som att det här är biggest day on the year för mig men det är det ju inte!!!!!!!!
Love
/H

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahahahhhahahahahahaha

2012-02-14 @ 19:49:55
URL: http://emmawedeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0