Me

Sitter och klipper hönsnät på mitt golv. Fast man behöver ju inte ens läsa långt ner mellan raderna för att förstå att det är fel tidsfördriv just nu. Att jag har lite annat att ägna mig åt. Men det är inte tillräckligt inspirerande. Så jag fortsätter klippa i hönsnätet med min fina avbitartång. Classic me att skjuta upp och dö i stress och tänka "nästa gång tar jag tag i det långt innan deadline så slipper jag hetsa. vad skönt nu är det bestämt" Och så sätter jag mig och klipper hönsnät.  Mest för att få någonting gjort går jag tillbaka till min vita matta nu.
.
Men först en fråga bara: tycker ni jag ska läsa matte 3b för att inte stänga någon jävla "dörr" eller välja en kurs som sociologi eller dylikt som förmodligen inte kommer sänka mitt snitt? HMMMMMMMMMMM suck on that.
.
HEJochadjöpuss
/H

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var lite tråkig och välj matte 3b ;)

2012-02-08 @ 08:37:45
URL: http://islandsandshores.blogg.se/
Postat av: Anonym

Välj det du vill. Ingen idé att välja matten om du inte vill läsa den kursen. Personligen tycker jag nog att du borde ta 3b i alla fall, för att inte stänga någon jävla dörr. Du kan alltid fråga mig om saker och ting xD :P /din mattelärare

2012-02-09 @ 15:00:20
Postat av: hanna

hahahahhahahaa <3

2012-02-09 @ 15:12:22
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/
Postat av: mikaela

jag läste matte c, vilket jag antar är som matte 3b (no clue hur ert nya extremskumma system fungerar) och.. ja,, det var ju en riktig pina medan man gjorde det, jag fick g, var glad, sänkte snittet och höll mina dörrar öppna - vet inte riktigt ifall jag ångrar det eller inte. fast det gör jag nog inte ändå. kändes som rätt grej att göra.

2012-02-10 @ 18:54:56
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0