Fab Feb

hejhej uttryckslös och så
Förutom att jag halkade påväg till tolvan imorse och krossade mina armbågar (överdriver lite kanske men dom är röda med blå inslag för den som vill veta), fått veta massa depprimerande information om framtiden gällande universitetsstudier o.s.v, konstig träningsvärk och nu på kvällem huvudvärk så har dagen varit mycket bra och och jag har känt mig finfin i min nyfunna klänning som idag agerade tröja. Skrattat haft två roliga lektioner myst i blomman jobbat efter skolan på bilden skypat med saris och ätit god mat. Annars borde jag pluggasovastädaplaneramittplugg men det blir naturligtvis inte av. Det här har varit en jättemysig dag men när man trillar och överväger att ligga kvar för att man känner sig så hjälplös måste man bara skriva det på bloggen för att få lite vardagsdrama. Nu ska jag njuta av sömn.
Hejhej puss å godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0