Rubbe

Idag har jag ätit pimpim med Love, åkt hem till emma och bara pustat ut och landat lite allmänt, lagat och ätit middag med min storebror samt ändrat min bakgrundsbild på datorn till en regnskog. Jag kan inte tänka mig något mer typ, avslappnande.
Vad ska jag göra nu då? Fortsätter den här måndagen lika behagligt?
SVAR NEJ. Men nu vill jag inte vara en gnällis men det absolut sämsta med sam och gymnasiet i allmänt är alla dessa jävla källor. Fuck them, fuck sam, fuck betyg. Ja lite så känner jag när jag tänker MLA, världens mest onödiga system också, speciellt när jag får uppdraget att ofrivilligt ta allt som jag själv inte ens använt och känner till. Nu ska jag göra det för vems skull, jag vet inte men jag låter bli och tänka och sätter på Monica Zetterlund.
Trots alla dessa händelser måste ändå dagens topp varit när jag fick veta vilket djur jag var i mitt förra liv, känns skönt att ha pejl på det liksom.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0