Måndagsbarn

Jo, i fredag kväll var jag på Gröna Lund och hörde/såg Veronica Maggio. Fyfasen vad bra hon var live, riktig skön person. Gravid var hon också, spännande eftersom det inte var särskilt länge sen hon bröt upp med Oskar Linnros. Så vem är fadern till detta (antagligen) snygga barn?
Så ja, vi skrek, sjöng med och hade ett leende upp till öronen när vi gick därifrån. Och under den tiden att hennes coola röst åkte in i åra öron.
En av de låtar som självklart spelades i fredags

Annars är det en typ helt vanlig måndag. Helgen har vart kulmoch skön. Fast det har blivit så jävla kallt att man nästan glömmer att det fortfarande är augusti.

Nu måste jag plugga och ikväll ska jag träffa några treliva människor som det känns som en evighet sen jag såg trots att de va i mitten av augusti.
Ha det bra!
//HANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0