Andra advent

Sitter på golvet i mitt rum med datorn i knät och ryggen lutad mot en soffa som endast används som avlastningsyta. Lyssnar på Vapnet - Kalla mig
Gårdagskvällen var en riktigt bra kväll, med god mat, mycket skratt och allvarligt och mindre allvarligt prat. om djupa saker, om ytliga saker. Vi spelade rappakalja och låg i en hög och mös. Vid halv tre steg jag ut ur dörren från det hemtrevligaste hus man kan tänka sig, i den vita tysta natten. Det var som om man tryckt på mute och pause. Inte en själ syntes och i fönstrena lyste stjärnor och stakar.
Ordet som täckte det är vackert. som fan.
jag igår, hejhej
Nu är ljusslingan i äppelträdet uppsatt och jag har börjat göra det fint i sovrummet för min fransman. Jag är så otroligt nojig inför det här så det finns knappt.
Nu ska jag städa lite mer och sen börja plugga inför franskaprovet i veckan.
Bisous
//Hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är BÄST!

2010-12-07 @ 19:48:38
Postat av: Anonym

Du är BÄST!

2010-12-07 @ 19:49:12
Postat av: hanna

<3

2010-12-08 @ 16:13:03
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/
Postat av: hanna

Söt

2011-01-02 @ 13:19:20
URL: http://hannour.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0