Mittwoch

Hallo!
Lite tyskinspererat känner jag, nej haha det här får inte bli någon tysk blogg inte.
Idag var jag i stan efter skolan med min bunny emma, vi lämnade också in praopappret på café &0 där vi ska prao v. 18. Kom å hälsa på vettja!

Jag köpte en kofta från mango som jag gått å spanat in, den är svart å mycket stilren. collectionen heter siut så ja, det taöar för sig själv. Jag köpte också två ringar från punkt shop, faktsikt har dom jäkligt snygga ringar. Ni får se bilder senare. Och till sist ett par galet blommiga jeans/leggings OBS inte jeansleggings de har liksom fickor å gylf men sitter sjukt slimmat. De är från Divided(H&M) funderar på om jag ska behålla dom eller inte.. Jaja bilder kommer imorgon!

Nu ska jag sova, efter att han bastat alldeles nyss kommer jag nog sova jättegott :)
Godnatt vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0