Snabba cash

Ja så var den här helgen slut. Tankarna har verkligen vandrat mellan det djupaste till det ytligaste och sen tillbaka till drömmar och förväntansfull längtan. Helt okej nöjd med helgen. Vart skön, inte så produktiv men det behöver man nog inte vara tycker jag.
Babysittertiden gick snabbt eftersom vi först lekte och agnes var jättesöt och lugn(are) idag. Sen somnade hon och jag kunde läsa svenskans kulturdel i lugn och ro. Och det fick man pynt för. Jo man tackar!!
Sen blev det en lång skön, kall promenad i hösten med charlotte och hennes vovsing<3
Henne var jag förörigt med igårkväll också och hade oerhört trevligt!


..då man fortfarande kunde sitta ute och plugga och njuta av värmen, konstigt att det bara var för några veckor sen. Mys vare iallafall. Charles är mycket fokuserad........ingen ovanlig syn. hehehhe. Puss påre!!!
Nu ska jag sova för att kunna fokusera på ännu en späckad vecka.
Vi hörs!!
PUSS
//Hanna

Kommentarer
Postat av: charles

f1 snygg cheyyyy på första bilden! B)

2010-10-15 @ 17:39:37
URL: http://surveillance.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0