123å123åhögerframframåvänsterframframåhögerframfram..

ja så låter det när mina föräldrar tränar wienervals och jag försöker få ihop en helvetisk uppsats. Jag undrar om min pappa har någon talang inom dans. Aja klackarna i taket, ska man gå på nobelfesten får man ju inte skämma ut sig genom att inte kunna dansa med sin bordsdam. Gulligt. Är dock inte stressad fast jag är långt ifrån färdig och det är vanvettigt. Det här kommer säkert sluta med ångetstressångerirritation osv men men. Jag har klarat sistaminutengrejer innan så då ska jag bannemig klara det här med. Är så taggad på helg att det inte finns och om en vecka får jag jullov. Nu säger jag FKB så hörs vi imorgon eller nåt.
Pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0