Lite december

Sedan jag bloggade senast har jag varit på Gamla Stans julmarknad och smakat på allt som man fick smaka på, skrattat och traskat vidare med de bästa och landat på café Fåtöljen och druckit kanelte, diskuterat allt möjligt som opererade bröst och annat bra. Så himla fint hur glad jag blir av de människorna. Legat i Henriks soffa tätt intill och tittat på Masterchef och låtit tiden gå. Pratandes med emma i telefon tittat upp på henne där hon sitter som en ängel i hennes fönster när jag går hem från spårvagnen alldeles för sent för en vardag. Haft sovmornar, luktat te och diskuterat koppar, upptäckt att två av mina jeans gått sönder på exakt samma ställe och tänkt "vafan" och sen blivit lite glad för att jag kommer behöva köpa nya, även om ett par är mina favoriter. Shoppat loss på ÖoB och Claes Ohlsson till mitt bildprojekt som nu ser ut såhär
jag har pratat med Alice som jag inte hunnit träffa på 1564 år och saknar muchobucho, fått tillbaka massa skolresultat och fått boost, skypat med sara
ätit massa lussebullar å varm choklad
ätit mumsig familjemiddag och sett på nyheterna och nu, ja nu ska jag hoppa in i den antagligen bästa uppfinningen just nu: Bastun <3
Tusen pussar och kramar darls.
//Hanni

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAhihihhohoh! "Opererade bröst och annat bra..." hihi

PUSS

2011-12-14 @ 21:46:39
URL: http://vardagaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0