Lycka

Ikväll har min kanske mest genomtittade serie det här året säsongsstart. Eller snarare börjar del TVÅ ikväll. Jag är sjukt taggad men är samtidigt fullt beredd på att det kan vara sämre denna gång. För första säsongen var minst sagt klockren. Nej nog tjatat om mina fanatiska ord om Solsidan.
Dagen har vart skön och inte särskilt ansträngande, tog vid ett-tiden en promenad med amanda och åkte sedan på släktkalas i Hägersten. Skojsigt. Nu är jag hemma och försöker styra upp mitt liv genom min almarnacka, städa mitt rum och lägga mig tidigt. Natten blev kort för min del. åtminstone den delen jag sov...
Igår hade jag det mycket trevligt med emma, erik och rasmus. Efter en mysmiddag på café 60 åkte vi hem till emma och åt half baked, skrattade mer och myste. Sen blev det mer skype med niklas. Världens finaste killkompiz är han. Sådetså.
Jag har lite pix också. Men det blir senare
PUSSOKRAM
//HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0