Om borttappade pennskrin och gött mos

IDAG BLEV MIN KÄRESTA STULEN. okej det var ett pennskrinn. men ändå, jag blev fett ledsen i ögat ändå! men det blev helt okej efter en havreboll i korren och en massa pussar å kramar från mina vennerrr.
en nackdel med att sluta såhär tidigt är att man inte kan finna några anledningar till att inte plugga.
och ikväll blir det öppet hus på blackan, hoppas det inte försvårar hela tillvaron. för det orkar jag inte.
och jag orkar inte sakna dig. för du är så fin att jag vill ha dig nununununnu.
okej. oklart. töntigt. sant.
allt och inget senaste dagarna.
puzz1
hanna

Kommentarer
Postat av: Alice

du er fet fein o jeg vil trefa dig nuuuuuu

2011-01-26 @ 16:13:26
Postat av: hanna

men åh taakkkis du är fett fijn!! vill okså treffas

2011-01-26 @ 22:29:01
URL: http://fnitterflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0