Ett Junitisdagstips

Sitter ute på verandan med datorn istället för att sitta innomhus och bara känna hur mosig och varm man är, känns mycket osunkigare helt enkelt. En kopp Fläder och ljumma kvällar på det och håkan på en kant gör ju mysfaktorn bara så hög. Hahaha. Försöker plira på lite tackkort till två av mina lärare. Svårt, blir lätt töntigt. Bra dag har det varit, kirrat massa saker såsom fyra presenter,köpt klänning att ha bl.a. på avslutningen, suttit på kantkajen i gamla stan med hanna och äta megagod glass. Blivit höjd i oväntade ämnen, det måste förövrigt vara en utav de bästa känslorna, mhmm.
Om två dagar är jag ingen liten sketen grundskoleelev längre och tappar därmed den totala tryggheten med min klass och Äppelviksskolan.
Om fyra dagar reser jag iväg med antagligen 796 fjärliar i magen.
Jag borde kanske panika men jag känner ingenting, och det är en rätt bra känsla trots att även jag inser att de kommer slå mig senare.
Imorgon är det nironas dag efter lunch och sen så tar min fina kusin studenten och det ska jag självklart vara med och fira i deras lilla trädgård som hör till minsta lilla röda huset på söders höjder. Det blir nääiz.
HEJHEJ! Pussisar
//Hannis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0