Brao Daog

+

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Nänä du, är man sjuk och ute i solen så sväller bakterierna och då blir man dubbelt så sjuk!

2011-06-06 @ 13:00:15
URL: http://almostsevendaysaweek.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv; ja, åh va fint det var! njae skolan har en hel det utbyten, i både spanska/franska/tyska grupper. Tror även italienska och ryskan ska göra lite utbyten nästa år så det är bara att hoppa på när man får chansen! tror dock att det är i de högre stegen av språken, typ steg 3 eller 4. Vi hade dock det roligaste utbytet, bästa stället och bästa folket sa vår lärare som har gjort jättemycket ubyten med både spanska och franska grupper!



nej 100 % säkert kan jag ju inte säga, men om dom gör det så får man väl dra till med att "jag glömde plånboken, har bara med mig kontanter".. och sen bestämma sig för om det är värt att chansa! :)



åh, jag förstår! verkligen inte kul! var också väldigt nervös inför allt som väntade med gymnasiet, men man ska inte vara det. det är så mycket roligare än vad man kan tro, det är verkligen väldigt kul och stressen och pressen som man förväntar sig är inte alls så seriös som man tror.

nej jag hade 290 och det var intagningspoängen så antar att de lottade helt enkelt och så kom jag precis "utanför"

men medianen är alltid mycket högre, det låter ändå som bra siffror så det finns absolut bra chanser! hur mycket kan din poäng öka?

2011-06-07 @ 00:41:13
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv 2; jaaaa åååh, det ska bli så stört roligt! sitta på uteserveringar och dricka vin och öl, shoppa second hand i kilopris, gå på paris gator, äta ute varje kväll, fotografera, sola, bada, vara ensamma! i 20 dagar! ffffantastiskt ska det bli!

2011-06-07 @ 18:28:17
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/
Postat av: Andrea

Myyyyys

2011-06-07 @ 23:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0