I agree, I agree with you sister you know I´d love to go with you to New York city

Tvärtrött peppar jag ny vecka med ponniesar i öronen och boxning första lektionen imorgon. Haft en otroligt lugn och skön och faktiskt mycket inspererande vecka vid den franska rivieran. Nu ska jag med nöje lägga mig i min alldeles egna säng. Imorgon eller någon annan gång snart ska jag visa er min Winterdoa. Alltså en lista på saker som kan hjälpa lite när vill-bort-här-ifrånkänslorna känner för att dyka upp. Vanilla Fun dvs en vaniljlatte på coffehouse by geroge är starkt rekomenderad. Är godare än det låter, lovar. Sen ska jag tala om vilka sommarprogram man bör höra innan man kan säga att man är en människa. eh
Godnatta/H

Kommentarer
Postat av: Johanna

Välkommen tillbaka till kalla Sverige 8)

2011-11-08 @ 17:28:15
URL: http://worldspin.blogg.se/
Postat av: Amanda

åh, miss you som man säger på engelska <3 <3 <3

2011-11-11 @ 16:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0