Outta my system

Så frukstavärt glad. Inte bara för att äckligaste lilla inlämningen just skickades in utan bara för att livet egentligen är så bra, när man tänker efter. Sitta i café blond och dricka te och läsa en av de kanske någonsin bästa svenska novellsamlingarna, gosa in sig i hår och säga möÖöÖöh. När man går runt och luktar på te:er i en affär som enligt henrik är alldeles för ljus och färgglad eller inne på humana å prova extremt fula mössor. Gapskratta, drabbas av fyfan-vad-sjukt-att-vi-tänker-så-likt-moments och bara rensa hjärnan.Planera roliga saker. Kalla folk som inte stämmer överrens med hur världen ska vara för psyken. Ja lite så är min värld just nu. Imorgon börjar jag halv elva och jag tänker inte ens reflektera över att analysen jag just skicka in kan vara på den sämsta engelskan jag skrivit, full med flekatiga uppgifter och att jag svarat fel på frågorna som ska bli besvarade. För vad fan är skolan egentligen? Nä juste. Nada.
Hihi idag fick jag också mitt kort av Johanna som varit Equador!!
PUSSNATTIBAJS!! Låten i rubriken har ni här. Äkta gosig
HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0