Tänk om man satte allt i perspektiv man kunde vara fattig eller sjuk i ett annat liv

Rubriken står den store poeten Ulrik för. hihi
En powerwalk, lite städning och annat småkraffs senare sitter jag nu och dricker hallonsmoothie och skypar med finaste sara, så känns faktiskt livet rätt så fint. Så fort jag rycker upp mig är allting lätt å så självklart men det är som när man ska sträcka på ryggen, efter ett tag sjunker den ner till samma hållning igen bara för att det på något sätt är lite bekvämare och det är knappt så att du ens märker av själa sjunkningen. Aja djupt jag vet, nu ska jag måla mina naglar kornblå å fortsätta prata med sara. Imorgon är det bild å det är alltid fest!
Puss på er babes
HANNA

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill också gå powerwalk och ha bild hela dagen imorgon.. åh avundsjuk Hanjo!

2011-11-15 @ 22:47:46
URL: http://worldspin.blogg.se/
Postat av: mikaela

hehe jag börjar acceptera att det där svaret inte kommer ;) men det är ok vettu

2011-11-17 @ 00:04:14
URL: http://yearsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0