Tisdag och en dag till december

Hejhopp i lingonskogen!!
Mitt matteprov idag gick mot alla odds bra, har jag tur gick det riktigt bra, för att vara mig iallafall och det är alltid en lättnad att ha ett prov gjort. Check på den. Därefter såg vi under hela franskan på finaste filmen Les Choristes och dog lite. Sett den en gång innan men hade väldigt vaga minnen, se den!!! Extremt bra, vacker, sorglig men mest av allt fin. Här har ni en låt från filmen, ihhh ryser.
Gick en promenad i Lärkstaden med Henrik och förundrades över husen. Så jäkla najsiga. Gå in i en stor tom kyrka och höra Henrik fråga "kan det här möjligtvis kunna vara en kombinerad kyrka och synagoga?"
Jag skrattar nu när jag skriver det. Helt absurt roligt. Sen har jag bara haft bra diskussioner å samtal, ätit mandariner, legat i saras knä med hennes händer inborrade i mitt hår och ätit rödbetor i ugn med fetaost och saftiga biffar. MMMHHHH. Nu har jag två feta inlämningar att skriva på och strunta i att jag har ont i magen.
Imorgon är det bild och pannkakor! Hahaha mys vad jag är lättuppmuntrad. Nä men idag går världen med mig på nåt sätt. Och det gnäller man ju inte över precis. Förresten börjar vi med ett nytt och riktigt bildigt projekt nu!
Blir det något vettigt utav det ska ni få se! Sugen på en installation. Hahhahahaa skrattar när jag tänker på det, så abstrakt det kan bli.
HÖR UPP, HETT TIPS!
Töm, städa och rensa ipoden. Jag är sämst på att slänga men nu har jag 537 låtar och det är verkligen inte för lite. Det blir ändå bara så att man skrollar igenom det mesta för att hitta det man faktiskt vill höra på. Eller att behöva ta upp ipoden för att byta(inte med urbanears dock ^^) hela tiden.
PUSSHEJHÅ
//HANNA

Kommentarer
Postat av: Pearl

I adore your nail colour!! Who's is by?

2011-11-30 @ 11:33:59
URL: http://thetigerwhocametotea.blogg.se/
Postat av: Ellie

Svar: åh ja profilbilder alltså. Vissa kan man helt utantill. Åh vilken fin blogg du har Hanna :) kram!

2011-12-04 @ 14:14:03
URL: http://elleisellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0