-----....Styltbralla.....------

Igår var jag på moderna och såg bästabästa utställningen men annars gör jag inte mycket annat än tar mig förbi uppgifter å sånt annars kollar jag på kjell (däruppe är första avsnittet, så jävla bra serie). Rätt så ospännande faktiskt. Och lat är jag, skjuter upp och hetsslarvar. Usch å fy. Men imorgon är det fredag, pepp på den eller? Nja, ska hänga med matteboken mest faktiskt. Menmen, det blir nog gosigt..så länge jag inte öppnar den det vill säga......hehehhh. Börjar min plugghelg imorgon förmiddag på Birger i alla fall med Saris för att plugga matte i x timmar innan(hoho x som i algebra xD) goosegos på det. Så nu vet ni, ifall någon skulle gett minsta antydan på intresse alltså. Annars är det bara tre veckor till jullov å det är ju gosigt. Fast ändå inte. (oj vad mystiskt, ni får förklaringn lovar)

PUSSNATTIHEJ
//HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0