Window Blues

Har bytt plats på mitt skrivbord och jag skojar inte när jag säger att det typ känns som ett nytt rum!!!!! Så najs, och att tanken inte slagit mig tidigare. Från att ha stått mot en vägg till mot ett fönster. Kommer antagligen inse varför det inte ska stå här snart men. For the time being kan jag ju le. HIHI
.
Även om en stressvåg gick igenom mig nyss så är jag fett med glad. Imorgon börjar jag sent och sen efter skolan så ska jag med bilden till Moderna och det är ju alltid narrigt. Konst, vad mer kan man vilja ha.
Soundtracket of my day har varit Lykke Li och det är nästan pinsamt att jag först nu inser vilken jäkla gudinna hon är. Ni vet när man får den där uppenbarelsen så att det klickar till i hjärtat typ. Mmmhm.
Förresten kan ni få en bild på bordet och mitt rum i helhet nån gång snart typ. Jag ska göra om det, eller har i alla fall planer för det så då kan jag ju langa någon najs före- och efterbild. HAhahha, gay. Min emmis är bäst på att rita skisser å sånt åt mig, här har ni en av alla, börjar typ skratta när jag tittar på den och tänker på när vi ritade de (haha <3). Vet inte om ni fattar planlösningen riktigt men bordet har alltså snurrat ett halvt varv åt vänster.
och sen så måste jag visa er
denna fantastiska novellsamling som vi läser i svenskan. Helt sjukt bra, verkligen. Även om ni inte gillar noveller är den här extremt svår att inte ryckas med i. Varmt rekomenderad!!! Det andra målet av Jonas Karlsson.
PUSSGODNATTåSÅ
//HANNA

Kommentarer
Postat av: Emma

Hhahah åhnej! <3

2011-11-24 @ 19:09:16
URL: http://emmawedeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0